**Zorg voor een Telefoon Reparatie Keurmerk**

Als je een smartphone of tablet koopt is dat vaak niet zo’n voordelige aankoop. Zeker een nieuwe telefoon die net op de markt gebracht is kost wat en dan wil je natuurlijk wel waar hebben voor je geld. Het blijft echter een gebruiksvoorwerp dat wel eens stuk kan gaan en om je telefoon niet lang te hoeven missen wil je dan wel dat deze zo goed mogelijk gerepareerd wordt.

Voordelen voor klanten en bedrijven

Derhalve is het Telefoon Reparatie Keurmerk in het leven geroepen. Dit keurmerk kan door reparateurs van telefoons (zowel particulieren als bedrijven) aangevraagd worden. Om hiervoor in aanmerking te komen dienen zij een certificeringsprocedure te doorlopen voordat ze zich kunnen aansluiten bij NTRK uit Amsterdam en het keurmerk mogen voeren. Het keurmerk heeft zowel voor klanten als voor bedrijven voordelen.

Aanmelden bij NTRK

Als klant betekent het dat je te maken hebt met een erkend bedrijf dat volgens de opgestelde normen van NTRK werkt. Daar dienen zij zich ook strikt aan te houden. Het certificaat krijg je niet zomaar, daarvoor dient een bedrijf wel wat te doen. Het kost je als bedrijf €65,- per maand om bij NTRK aangesloten te zijn. Aanmelden doe je eenvoudig via het formulier op de website van NTRK. De kosten haal je er overigens vlot uit omdat klanten eerder in zee gaan met een erkend bedrijf.

Meer klanten, meer omzet

Als je telefoon stuk is, is dat al vervelend genoeg maar als je deze laat maken bij een erkend bedrijf kun je ervan verzekerd zijn dat het goed gebeurt en dat je er garantie op krijgt. Zo ga je als tevreden klant weg maar kom je er ook weer terug indien nodig. Voor de monteur betekent een tevreden klant dat ze een hogere omzet halen maar het lidmaatschap van NTRK zorgt voor meer. Zo kun je als lid cursussen volgen om je kennis op peil te brengen en te houden, zeker als zich nieuwe ontwikkelingen voordoen op telefoongebied. Zo kun je de klanten goed helpen en als je er zelf niet uitkomt kan NTRK hulp bieden.

Je bedrijf geniet ook bescherming

Het lidmaatschap zorgt er tevens voor dat je als bedrijf beschermd wordt bij geschillen met klanten. Deze worden zo goed mogelijk opgelost waarbij je als bedrijf ook rechten hebt zodat jij niet de dupe wordt mocht er iets niet goed gegaan zijn.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *